تنــــ♥ـــها رهــــــ♥ــا
تنــــ♥ـــها رهــــــ♥ــا
وقتی درد نداری...همدردن همـــــــه...
    به وبلاگ من خوش آمدید.... این وبلاگ برای من و تنهاییم و عشقمه.... این جا راجب همه کس و همه چیز مطلب هست.... و طعمه یکیشونه..... اگه دوست داشتید نظر بدید...ممنون میشم عاشق همتون. . . . . به خصوص عشقم
20:38یک شنبه 12 خرداد 1392رهــــــ♥ــا


 

Shine Bright Like A Diamond

مثل یه الماس بدرخش

Shine Bright Like A Diamond

مثل یه الماس بدرخش

Find light in the beautiful sea

نور رو توی دریای زیبا پیدا کن

I choose to be happy

من انتخاب کردم که خوشحال باشم

You and I, you and I 

تو و من ، تو و من

We're like diamond in the sky 

ما مثل الماس  هستیم توی آسمون

You're a shooting star I see

تو یه شهابی من فهمیدم

A vision of ecstasy 

یه تصویر از خوشی بی حد

When you hold me, I'm alive

وقتی تو منو توی دستات داری ، من زنده ام

We're like diamond in the sky

ما مثل الماس توی آسمونیم

I knew that we'd become one

من می دونستم که ما یکی خواهیم شد

Right away, a right away

بی درنگ ، بی درنگ

At first site I felt the energy of sun rays

در اولین برخورد من انرژی انوار خورشید رو حس کردم

I saw the life inside your eyes

من زندگی رو توی چشمای تو دیدم

So shine bright, tonight, you and I

پس بدرخش ، امشب ، تو و من

We're beautiful like diamonds in the sky

ما به زیبایی الماس توی آسمونیم

Eye to eye, so alive

چشم تو چشم ، خیلی زنده

We're beautiful like diamonds in the sky

ما زیباییم مثل الماس توی آسمون

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shining Bright Like A Diamond

می درخشی مثل یه الماس

We're beautiful like diamonds in the sky

ما زیباییم مثل الماسها توی آسمون

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shining Bright Like A Diamond

می درخشی مثل یه الماس

We're beautiful like diamonds in the sky

ما زیباییم مثل الماسها توی آسمون

Palms rise to the universe

کف دستهامون به سمت جهان بلند می شن

As we, moonshine and molly

همونطور که ما ، مثل ماه می درخشیم و سرشار از خوشی هستیم

Feel the warmth we'll never die

گرمایی رو حس می کنیم انگار که هیچ وقت نخواهیم مرد

We're diamonds in the sky

ما الماسهای توی آسمون هستیم

You're a shooting star I see

تو یه شهابی من فهمیدم

A vision of ecstasy

یه تصویر از خوشی بی حد

When you hold me, I'm alive

وقتی تو منو توی دستات داری ، من زنده ام

We're like diamond in the sky

ما مثل الماس توی آسمونیم

At first site I felt the energy of sun rays

در اولین برخورد من انرژی انوار خورشید رو حس کردم

I saw the life inside your eyes

من زندگی رو توی چشمای تو دیدم

So shine bright, tonight, you and I

پس بدرخش ، امشب ، تو و من

We're beautiful like diamonds in the sky

ما به زیبایی الماس توی آسمونیم

Eye to eye, so alive

چشم تو چشم ، خیلی زنده

We're beautiful like diamonds in the sky

ما زیباییم مثل الماس توی آسمون

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shining Bright Like A Diamond

می درخشی مثل یه الماس

We're beautiful like diamonds in the sky

ما زیباییم مثل الماسها توی آسمون

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shining Bright Like A Diamond

می درخشی مثل یه الماس

We're beautiful like diamonds in the sky

ما زیباییم مثل الماسها توی آسمون

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shine Bright Like A Diamond

می درخشی مثل یه الماس

So shine bright, tonight, you and I

پس بدرخش ، امشب ، تو و من

We're beautiful like diamonds in the sky

ما به زیبایی الماس توی آسمونیم

Eye to eye, so alive

چشم تو چشم ، خیلی زنده

We're beautiful like diamonds in the sky

ما زیباییم مثل الماس توی آسمون

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Aaaahhhhhhhh....

...Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس

Shine Bright Like A Diamond

بدرخش مثل یه الماس


نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت11:22---19 خرداد 1392
نرگس از دست من ناراحت شدی؟پاسخ: نه شیرین ناراحت نشده..اون اولشم ناارحت نشده بود.. شیرین وبلاگ جدیدم حتما بیا..

نرگس
ساعت0:26---19 خرداد 1392
باش
پاسخ: میدونی... خداروشکر که باهم دوست شدین..


شیرین
ساعت23:05---18 خرداد 1392
ببخشید نرگس منظوری نداشتم اون روز حالم اصلا خوب نبود بد حرف زدمپاسخ:ببخشید شیرین که ادامه نظرت پاک شد...لوکس بلاگه دیگه.. خواهش میکنم عزیزم..ما ناراحت نشدیم.. شیرین چرا جواب ایمیلمو ندادی؟؟؟

نرگس
ساعت17:36---16 خرداد 1392
شیرین جان شما مث اینکه خیلی طرفداری

اصلا دوس درم تیکه بندازم...........پاسخ: دیووووووووووووونه باز تو رو نقطه ضعفه من دست گزاشتی؟؟


شیرین
ساعت19:55---13 خرداد 1392
سلام نرگس جان

میگما شما کار دیگه ای نداری جز تیکه انداختن؟؟

این چیزا در حد شعو ر شما نیس

زیاد به مغزت فشار نیار
پاسخ: نرگس خیلی بچه باحالیه شیرین... عشق منه... الان داره شوخی میکنه.. بچه خیلی باحالیه... اگه با لحنی که اینو میگفت میشنیدی... خیلی باحال میگه.. و باید بگم که بلــــــه ایشون به جز تیکه انداختن کاره دیگه ای ندارن... راستتی کم پیدایی شیرین..


نرگس
ساعت19:31---13 خرداد 1392
چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چی میگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: نرگس عزیــــــــــــز.. من می خواستم جوابتو ندم...آخه ادامه نظرت پاک میشد ولی دلم نیومد... خعلی باحال بود نرگس.. خیلی خندیدم.. ولی خدایی اهنگش قشنگه.. باید گوش بدی تا بگی چی میگم.. یعنی... معـــــــــرکه است.. معنیشم خیی قشنگه..اتفاقا..


مریـــــــــــــم
ساعت20:58---12 خرداد 1392
سلــــــــــــــــــــامــــــ ـــــ

صاحب خونه؟مهمون نمیخوای؟

اومدیم خونه نبودید رفتیم

حالا نوبت شماس بیاید خونمون مهمونی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 60570
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1

PinkGirl-Icon


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

www.Ghaleb-fa.blogfa.com a href="http://kpd.s2a.ir/" target="_blank">       کد کده تربچه

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

Girls

eiffel tower

eiffel tower

Fashion

love

Lips

eiffel tower

PinkGirl-Icon

1D

Selena Gomez

Taylor Swift

eiffel tower

Fashion

Selena Gomez

PinkGirl-Icon

PinkGirl-Icon

PinkGirl-Icon

PinkGirl-Icon

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ

Fashion

PinkGirl-Icon

Fashion

Girls

Taylor Swift

Taylor Swift

Emma Watson


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ

PinkGirl-Icon

PinkGirl-Icon

PinkGirl-Icon

PinkGirl-Icon

PinkGirl-Icon

PinkGirl-Icon

eiffel tower

PinkGirl-Icon

زيباساز وبلاگ | آیکُن

PinkGirl-Icon


قالب وبلاگ

1D

1D


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ

1D

1D

PinkGirl-Icon

PinkGirl-Icon

PinkGirl-Icon

PinkGirl-Icon

آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل


آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل

آیکون های آقــای ســبیل

About
Categories
Tags
Archive
Links
Posts
Other
Design